OBCHODNÉ PODMIENKY
Výpis článkov
Nákupom v tomto obchode súhlasíte s obchodnými podmienkami našej spoločnosti, ktoré sú v súlade s platnými predpismi Slovenskej republiky. Prevádzkovateľom tohoto e-shopu je
Epadia Group s.r.o.Lermontovova 911/3, 811 05 BratislavaIČ: 54505593IČ DPH: SK2121701164Nakupovanie tovaru na našich internetových stránkach môžu uskutočniť len fyzické osoby za predpokladu dodržania nižšie uvedených pravidiel. Právnické osoby si môžu vytvoriť len veľkoobchodnú objednávku po predchádzajúcej dohode. Minimálna hodnota veľkoobchodnej objednávky je vo výške 300€ s DPH.
Objednávka
1. Spotrebiteľ objednáva výrobky a služby predávajúceho prostredníctvom obchodného systému na www.nakupujzdravo.sk prevádzkovaným spoločnosťou uvedou vyššie písomnou formou: e-mailom (vrátane objednávky cez e-shop), poštou. Takto vykonaná objednávka sa považuje za záväznú a je v súlade s príslušným zákonom v znení neskorších zmien a predpisov chápaná ako zmluva uzavieraná na diaľku.
2. Pri každej objednávke musí spotrebiteľ uviesť meno a priezvisko, poštovú a fakturačnú adresu, telefónne číslo a e-mail. (objednávka prostredníctvom e-shopu tieto podmienky spĺňa automaticky). Tieto údaje budú v zmysle zákona o ochrane osobných údajov použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi predávajúcim a spotrebiteľom a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu tovaru). Predajca nebude využívať tieto údaje k marketingovej propagácii.
3. Po doručení objednávky bude táto objednávka zaevidovaná v systéme predávajúceho a vtedy zároveň vzniká obchodný vzťah medzi predávajúcim a spotrebiteľom. Najneskôr do 24 hodín ( v pracovné dni) sa predávajúci skontaktuje so spotrebiteľom, overí objednávku, spôsob dopravy a oznámi možnú dodaciu dobu, alebo termín odberu, konečnú cenu a spôsob úhrady. Od tohto termínu je objednávka pre spotrebiteľa záväzná.
4. Spotrebiteľ má právo stornovať objednávku bez poplatku, a to iba v deň 1. kontaktovania predávajúceho so spotrebiteľom, t.j v deň, kedy sa overuje objednávka u spotrebiteľa. Objednávku je možné stornovať výlučne písomnou formou (e-mailom). Potvrdenie stornovania oznámi predávajúci spotrebiteľovi tiež výlučne písomnou formou. Písomná forma sa vyžaduje z dôvodu doložiteľného dokladu storna pre predávajúceho a zastavenie vybavovania objednávky.
I. Dodacie lehoty
1. Dodacie lehoty sú pre rôzne druhy produktov rôzne. Termín dodávky alebo odberu tovaru bude vždy oznámený spotrebiteľovi pri overovaní objednávky.
2. Vo všeobecnosti je termín dodávky alebo odberu tovaru od 2 do 30 dní od dátumu overenia objednávky.
3. Vo výnimočných prípadoch, keď niektoré druhy tovarov nie sú skladom, a nie sú k dispozícii ani u výrobcov a dovozcov môže byť dodacia lehota dlhšia. V takomto prípade o tom kupujúci bude vyrozumený a bude mu umožnené storno objednávky.
II. Cena, platobné podmienky a prepravné
1. Cena produktu je stanovená cenníkom predávajúceho. Predávajúci sa zaväzuje dodržať cenu uvedenú pri produktoch aj pri overení objednávky.
2. Spotrebiteľ uhrádza platbu dobierkou, prevodom/vkladom na účet predávajúceho, platobnou kartou.
3. Pri odovzdávaní produktu platí spotrebiteľ cenu za produkt, ktorá zahŕňa všetky ostatné náklady spojené s dodaním spotrebiteľovi.
4. Preprava je zabezpečovaná výhradne kuriérskou spoločnosťou GLS pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. V prípade, že spotrebiteľ tovar neprevezme a má záujem o jeho opätovné zaslanie, je povinný uhradiť sumu poštovného na účet predávajúceho.
5. Výška nákladov na dopravu bude vždy oznámená spotrebiteľovi pri overovaní objednávky, prípadne predávajúci odporučí spotrebiteľovi lacnejší variant dopravy.
6. V prípade, že prevádzkovateľ publikuje benefity formou darčekov, zľavových kupónov alebo iných obdobných promo akcií, má povinnosť benefit kupujúcemu za predom oznámených podmienok akceptovať. V prípade, že existuje viac zľavových kupónov, môže kupujúci uplatniť len jeden z nich. Ostatné benefity (doprava zdarma, darček k objednávke a iné) ostávajú v platnosti aj po využití prípadného zľavového kupónu.
III. Preberanie tovaru
1. Spotrebiteľ sa zaväzuje prevziať tovar v dohodnutom termíne na adrese uvedenej na objednávke.
2. Pri preberaní produktu je spotrebiteľ povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená a zničená, spotrebiteľ je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať predávajúceho a so zasielateľskou spoločnosťou spísať Zápis o škode na zásielke. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie produktu nebudú akceptované.
3. Spotrebiteľ nadobúda vlastnícke práva k produktom až uhradením plnej ceny a ďalších peňažných čiastok dohodnutých v kúpnej zmluve na diaľku na účet predávajúceho. Do doby prechodu vlastníckych práv z predávajúceho na spotrebiteľa, ktorý má produkt v držbe, má spotrebiteľ všetky povinnosti uschovateľa veci a je povinný produkty a služby na vlastné náklady bezpečne uschovať a označiť ich tak, aby boli za každých okolností identifikovateľné ako produkt predávajúceho.
4. Predávajúci je oprávnený požadovať splnenie záväzkov, najmä uhradenie ceny za produkty a služby, a to bez ohľadu na to, že vlastníctvo k produktu a služby ešte neprešlo na spotrebiteľa.
5. Nebezpečenstvo škody na produktoch prechádza na spotrebiteľa momentom prevzatia spotrebiteľom alebo jeho splnomocnencom.
IV. Odstúpenie od zmluvy
1. Spotrebiteľ je oprávnený stornovať objednávku bez poplatku, a to iba v deň 1. kontaktovania predávajúceho so spotrebiteľom, t.j. v deň, kedy sa overuje objednávka u spotrebiteľa. Objednávku je možné stornovať výlučne písomnou formou (faxom, e-mailom). Formulár k odstúpeniu od kúpnej zmluvy je možno stiahnuť tu: Odstúpenie od zmluvy (pdf dokument).
2. Spotrebiteľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené písomnou formou a musí obsahovať všetky údaje slúžiace k identifikácii produktu, spotrebiteľa a predávajúceho. Odstúpenie od zmluvy možno odoslať mailom alebo poštou. Tovar, ktorý je predmetom odstúpenia od zmluvy zašlite s alebo najneskôr do 14 dní od oznámenia odstúpenia predávajúcemu na adresu:
Epadia Group s.r.o.
Rybničná 40F
831 06 Bratislava
na náklady a zodpovednosť spotrebiteľa. Náklady na vrátenie produktu znáša spotrebiteľ.
Produkt nesmie byť poškodený, používaný, musí byť v pôvodnom obale a spolu s produktom musí spotrebiteľ odovzdať všetky dokumenty týkajúce sa predmetného produktu (návod na obsluhu, záručný list, doklad o nadobudnutí a pod.), ktoré obdržal pri jeho kúpe. Spotrebiteľ súhlasí a berie na vedomie, že písomnou formou sa v tomto prípade rozumie listina o odstúpení od kúpnej zmluvy podpísaná spotrebiteľom.
Produkt sa nevracia na dobierku. Takto zaslaný produkt sa neprijíma a vracia späť.
3. Pri dodržaní vyššie uvedených povinností spotrebiteľa, predávajúci prevezme tovar späť a do 14 dní odo dňa odstúpenia zmluvy cenu zaplatenú za produkt alebo za službu alebo preddavok, ktorý spotrebiteľ uhradil za produkt alebo službu vráti spotrebiteľovi vopred dohodnutým spôsobom späť.
4. Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku najmä v nasledovných prípadoch:
a) ak ide o zmluvu, ktorej súčasťou je aj poskytnutie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy
b) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj produktu alebo služieb, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť
c) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj produktu zhotoveného podľa osobitých požiadaviek spotrebiteľa alebo produktu určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa, alebo produktu, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť
5. V prípade akceptovania požiadavky spotrebiteľa na odstúpenie od kúpnej zmluvy po lehote 14 pracovných dní, má predávajúci právo požadovať úhradu vzniknutých nákladov a zmluvnú pokutu vo výške 50% z fakturovanej (vystavenej) peňažnej čiastky.
6. Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku (odstúpiť od zmluvy) alebo jej časť ak:
a) produkt sa nevyrába alebo sa prestal vyrábať
b) zmenila sa cena dodávateľa produktu
c) vystavená cena produktu bola chybná
6. Ak odstúpite od zmluvy, ku ktorej sme vám poslali darček, poslali sme tento darček s tzv. rozväzovacou podmienkou: v prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy alebo jej časti sa teda rozväzuje aj darovacia zmluva. Prosíme, darček nám zašlite späť spolu s tovarom, pokiaľ sa nedohodneme inak. Máme právo prípadnú škodu započítať proti vrátenej čiastke.
7. Tovar vráťte kompletný, nemal by byť upravený, opotrebovaný ani poškodený: máme právo posúdiť, či je vrátený tovar nepoškodený, neporušený a či ste svojím neadekvátnym zaobchádzaním neznížili jeho hodnotu. Ak tovar nesprávnym zaobchádzaním alebo neprimeraným skúšaním poškodíte alebo opotrebujete, môžeme od vás chcieť náhradu za zníženie hodnoty tovaru a započítať ju na vrátenú čiastku.
V. Záruka a servis
1. Konkrétne záručné a servisné podmienky sú uvedené v príslušných záručných listoch vybraných produktov, ktoré spotrebiteľ obdrží pri kúpe produktu.
2. Vo všeobecnosti, pokiaľ v záručných listoch nie je uvedené inak, je záručná doba pre plnenie spotrebiteľských zmlúv stanovená na minimálne 24 mesiacov alebo zhora ohraničená dátumom spotreby produktu. Spotrebiteľom je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti. Reklamovať je možné len produkt zakúpený a zaplatený u predávajúceho. Pri uplatnení reklamácie je spotrebiteľ povinný doručiť (pokiaľ to charakter produktu umožňuje – zastavaný produkt) reklamovaný produkt čistý, mechanicky nepoškodený, v originálnom balení, vrátane manuálov, záručného listu, faktúry alebo iného dokladu o zaplatení produktu predávajúcemu. Ako doklad o zaplatení stačí akýkoľvek doklad - aj email o odoslanej objednávke zaslaný predávajúcim. Pri uplatnení reklamácie sa spotrebiteľ riadi pokynmi uvedenými v záručnom liste.
3. Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením výrobku, prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach, neodbornou montážou, nedodržaním príslušných noriem zo strany spotrebiteľa alebo osoby, ktorá spotrebiteľovi montáž vykonávala, alebo ak bol prevedený zásah do výrobku inou než oprávnenou osobou. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby spôsobené živelnou pohromou a nesprávnym zaobchádzaním.
4. V prípade uplatňovania reklamácie sa odporúča spotrebiteľovi telefonicky oznámiť predávajúcemu, že daný produkt vykazuje chybu a akým spôsobom sa prejavila. Na základe týchto informácií sa odporučí spotrebiteľovi ďalší postup pri vybavovaní reklamácie.
5 .Ak sme vás pred nákupom výslovne upozornili, že sa niektorá vlastnosť veci líši, a vy ste s takouto vlastnosťou súhlasili, nie je možné tovar pre túto vlastnosť reklamovať. Tiež nemožno vec reklamovať pre chybu, pre ktorú sme ju zľavnili, a na tento dôvod zľavnenia sme vás vopred upozornili.
VI. Záverečné ustanovenia
1. Predávajúci má právo podľa charakteru objednaných produktov vyzvať spotrebiteľa k osobnej prehliadke a osobnému odberu produktu (vzťahuje sa hlavne na finančne náročnejší produkt, alebo náročnejší z hľadiska objemu alebo hmotnosti). V týchto prípadoch bude spotrebiteľ kontaktovaný a bude s ním dohodnutý ďalší postup. Pokiaľ spotrebiteľ už uhradil kúpnu cenu, bude mu táto čiastka prevedená späť, pokiaľ sa nedohodnú inak.
2. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny ceny. Pri zmene ceny predávajúci kontaktuje spotrebiteľa. Spotrebiteľ má právo pri takto upravených cenách objednávku stornovať.
3. Spotrebiteľ prehlasuje, že pred vyplnením alebo oznámením objednávky sa oboznámil s týmito všeobecnými podmienkami a reklamačným poriadkom a že s nimi súhlasí.
Bez ohľadu na ostatné ustanovenia zmluvy, predávajúci nezodpovedá spotrebiteľovi za ušlý zisk, stratu príležitostí alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom.
Tieto všeobecné obchodné podmienky boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzťahov medzi predávajúcim a spotrebiteľom. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté.
Práva spotrebiteľa vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo zákona o ochrane spotrebiteľa č. 634/1992 Zb. v znení neskorších zmien a predpisov a zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji č. 108/2000 Z.z v znení neskorších zmien a predpisov, zostávajú týmito podmienkami nedotknuté.
Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka.
4. Predávajúci a spotrebiteľ sa dohodli, že plne uznávajú komunikáciu na diaľku – telefonickú, faxovú (vrátane ručne vypísanej objednávky), elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.
5. Podľa zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov máte právo na mimosúdne riešenie spotrebiteľského sporu plynúceho z kúpnej zmluvy. V takom prípade sa môžete obrátiť na Slovenskú obchodnú inšpekciu, Ústredný inšpektorát – Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov, Bajkalská 21/A, p. p. 29, 827 99 Bratislava 27, e-mail: adr@soi.sk, web: soi.sk. Mimosúdne riešenie sa zahajuje výlučne na váš návrh, a to v prípade, že sa spor nepodarilo s vami vyriešiť priamo. Návrh môžete podať najneskôr do 1 roka odo dňa, keď ste u nás prvýkrát uplatnili svoje právo, ktoré je predmetom sporu. Zahájiť mimosúdne riešenie sporu online môžete prostredníctvom platformy ODR, dostupnej na webovej stránke ec.europa.eu/consumers/odr/.
6. Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Ministerstvo hospodárstva SR Mlynské nivy 44/A 827 15 Bratislava 212, internetová adresa: europskyspotrebitel.sk, je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z dňa 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov online a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov online).
7. Podnikáme na základe živnostenského oprávnenia. Dozor vykonáva živnostenský úrad a v zákonom vymedzenom rozsahu Slovenská obchodná inšpekcia, na ktoré sa môžete obrátiť s prípadnou sťažnosťou.
Tieto Obchodné podmienky vstupujú do platnosti 21.07.2025
Prepravu zabezpečujeme kuriérskou spoločnosťou GLS kde Vám kuriér predom zavolá a donesie zásielku. Poplatok za dopravu je vo výške 3€. Príplatok za platbu dobierkou je 1,3€. Pri objednávkach nad 40€ je doprava zdarma. Platba je možná dobierkou, platobnou kartou alebo bankovým prevodom.
Platobná brána
Poskytovateľom platobnej brány je spoločnosť Comgate (https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana).
Priebeh platby - platba kartou online
Platobná brána Comgate podporuje karty Visa, Visa Electron, Mastercard a Maestro, ako aj platby Apple Pay a Google Pay, pri ktorých zákazník platí kartou uloženou v peňaženke Apple/Google.
Pri platbe kartou online zákazník vyplní údaje platobnej karty cez zabezpečenú platobnú bránu Comgate. Túto platbu potvrdí aj vo svojom internet bankingu, v závslosti od nastavení. Zákazník má možnosť využívať aj Apple Pay alebo Google Pay, kedy autorizuje sa svojou tvárou alebo odtlačkom prstu na svojom telefóne.
Platobná brána Comgate poskytuje aj funkcie opakovaných platieb, predautorizácie a zapamätania karty spojené s platbou kartou.
Priebeh platby - bankový prevod
- Zo zoznamu bánk si zákazník vyberie svoju banku.
- Po výbere banky má zákazník možnosť zaplatiť platbu prostredníctvom QR kódu, alebo klikne na „Zaplatiť v internetovom bankovníctve“ a je presmerovaný do internetového bankovníctva.
- Po prihlásení do online bankovníctva sa mu zobrazí predvyplnený platobný príkaz. V tomto príkaze nemá zákazník možnosť meniť čiastku, variabilný symbol ani banku príjemcu.
- Po zaplatení dôjde k presmerovaniu zákazníka späť do e-shopu.
Kontaktné údaje spoločnosti Comgate, a.s., vrátane telefónneho čísla a e-mailovej adresy pre prípadné reklamácie alebo otázky týkajúce sa platieb:
Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

Podmienky ochrany osobných údajov
I. Základné ustanovenia
-
Prevádzkovateľom osobných údajov podľa § 5 písm. o) zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) je Epadia Group s.r.o., IČ 54799457 so sídlom Lermontovova 911/3, 811 05 Bratislava (ďalej len „prevádzkovateľ“).
-
Kontaktné údaje prevádzkovateľa sú:
- Adresa: Lermontovova 911/3, 811 05, Bratislava
- E-mail: info@nakupujzdravo.sk
- Telefón: +421 949 306 274
-
Osobnými údajmi sa rozumejú všetky informácie o identifikovanej alebo identifikovateľnej fyzickej osobe.
-
Prevádzkovateľ vymenoval zodpovednú osobu pre ochranu osobných údajov. Kontaktnými údajmi zodpovednej osoby sú: Filip Ľubomír Krištofík na info@epadia.sk
II. Zdroje a kategórie spracovávaných osobných údajov
-
Prevádzkovateľ spracováva osobné údaje, ktoré ste mu poskytli, alebo údaje, ktoré získal na základe plnenia Vašej objednávky.
-
Rozsah spracovávaných osobných údajov zahŕňa meno, priezvisko, e-mail, telefónne číslo, adresu pre doručenie a prípadné fakturačné údaje.
III. Zákonný dôvod a účel spracovania osobných údajov
-
Zákonným dôvodom spracovania osobných údajov je:
- Plnenie zmluvy medzi Vami a prevádzkovateľom podľa § 13 ods. 1 písm. b) Zákona.
- Oprávnený záujem prevádzkovateľa na poskytovaní priameho marketingu (zasielanie obchodných oznamov a newsletterov) podľa § 13 ods. 1 písm. f) Zákona.
- Súhlas so spracovaním pre účely poskytovania priameho marketingu podľa § 13 ods. 1 písm. a) Zákona.
-
Účelom spracovania osobných údajov je:
- Vyhotovenie a vybavenie objednávky – údaje sú potrebné pre úspešné vybavenie objednávky a plnenie zmluvy.
- Marketing a zasielanie obchodných oznamov – s Vaším súhlasom používame údaje na zasielanie ponúk a ďalšie marketingové aktivity.
-
Zo strany prevádzkovateľa nedochádza k automatickému individuálnemu rozhodovaniu podľa § 28 Zákona.
IV. Doba uchovávania osobných údajov
-
Prevádzkovateľ uchováva osobné údaje:
- Po dobu nevyhnutnú na výkon práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi Vami a prevádzkovateľom (po dobu 15 rokov od ukončenia zmluvného vzťahu).
- V prípade marketingových účelov po dobu, kým neodvoláte svoj súhlas so spracovaním.
-
Prevádzkovateľ každoročne prehodnocuje uložené osobné údaje a ich relevantnosť. Po uplynutí doby uchovávania alebo na základe odvolania súhlasu, údaje vymaže.
V. Príjemcovia osobných údajov (subdodávatelia prevádzkovateľa)
-
Príjemcovia osobných údajov sú osoby:
- Podieľajúce sa na dodávaní tovaru/služieb a realizácii platieb na základe zmluvy.
- Zaisťujúce služby prevádzkovania e-shopu (Shoptet) a ďalšie potrebné služby v súvislosti s prevádzkovaním e-shopu.
- Zaisťujúce marketingové služby (napr. Ecomail, pre správu a zasielanie newsletterov).
-
Prevádzkovateľ nemá v úmysle odovzdávať osobné údaje do tretej krajiny (krajina mimo EU) alebo medzinárodnej organizácii.
VI. Vaše práva
-
Za podmienok stanovených v Zákone máte právo:
- Na prístup k Vašim osobným údajom, právo na opravu a výmaz údajov.
- Vzniesť námietku proti spracovaniu a právo na prenositeľnosť údajov.
- Odvolať súhlas so spracovaním osobných údajov písomne alebo elektronicky.
-
Ďalej máte právo podať sťažnosť na Úrade pre ochranu osobných údajov v prípade, že sa domnievate, že bolo porušené Vaše právo.
VII. Podmienky zabezpečenia osobných údajov
-
Prevádzkovateľ prijal všetky technické a organizačné opatrenia na zabezpečenie osobných údajov.
-
Dáta sú uložené na zabezpečených serveroch s kontrolovaným prístupom a prístup k údajom majú iba poverené osoby.
VIII. Záverečné ustanovenia
-
Odoslaním objednávky potvrdzujete, že ste oboznámený/á s podmienkami ochrany osobných údajov a že ich prijímate.
-
Prevádzkovateľ je oprávnený tieto podmienky meniť. Novú verziu podmienok zverejní na internetovej stránke a zároveň informuje e-mailom.
Tieto podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 23.08.2025.
